Zapraszamy do zapoznania się z pytaniami zadawanymi przez klientów naszej wypożyczalni.
- Czy wynajmę u Was samochód dostawczy bez kaucji?
Oferujemy wynajem aut dostawczych z możliwie niską kaucją. Kaucja w naszej wypożyczalni wynosi 1000 zł. Kaucja to zabezpieczenie na wypadek uszkodzenia samochodu przez klienta. W wypadku zwrotu samochodu bez żadnych uwag, kaucja jest zwracana w całości. - W jaki sposób mogę wpłacić kaucję?
Kaucję można wpłacić wyłącznie kartą lub przelewem na konto wypożyczalni. Nie wymagamy posiadania karty kredytowej przez klienta, o ile najem opłacony jest przelewem z konta najemcy lub pełnomocnika. Nie akceptujemy płatności gotówkowych. Przy wynajmach powyżej 7 dni kaucję można wpłacić wyłącznie przelewem. - W jakiej formie i jak szybko oddajecie kaucję?
Kaucja wysłana przelewem, zostaje zwrócona na konto bankowe do 3 dni roboczych a kaucja pobrana za pomocą preautoryzacji (blokada na karcie debetowej/kredytowej) z reguły do 1 tygodnia czasu wraca na konto, lecz bardzo często jest to krótszy okres. - Czy każdy może korzystać z Waszych usług?
Wynająć u nas samochód może każda osoba, która ukończyła 23 rok życia i posiada prawo jazdy przez okres dłuższy niż 1 rok. W przypadku osoby od 21 do 23 roku życia, istnieje możliwość wynajęcia samochodu ale cena najmu wzrasta o 50%. - Jakie dokumenty powinienem mieć przy wynajmie samochodu?
Do wynajmu samochodu wymagane jest przedstawienie dwóch dokumentów potwierdzających tożsamość najemcy (np. dowód osobisty, paszport, prawo jazdy, karta pobytu) - Czy muszę rezerwować samochód?
Rezerwacja samochodu jest mile widziana, nie jest jednak wymagana. Przy braku rezerwacji nie mają Państwo gwarancji na dostępność konkretnego typu samochodu w oddziale. - W jaki sposób mogę zarezerwować samochód?
Samochód można zarezerwować dzwoniąc na naszą infolinią codziennie od g. 7.00 do 22.00 pod numerem telefonu:+48 500 800 935, drogą mailową pod adres: wypozyczalnia@kangoor.pl , przez naszą stronę internetową rezerwacji online: http://kangoor.pl/rezerwacja/ lub poprzez bezpośredni kontakt z oddziałem: Lista oddziałów - Jakie formy płatności za wypożyczenie samochodu akceptujecie?
Za wynajem można zapłacić kartą lub dokonać przelewu na konto wypożyczalni, lecz do tego potrzebne jest wystawienie faktury proformy o którą wystarczy poprosić pracownika na naszej infolinii pod nr telefonu: 500 800 935 lub skontaktować się z oddziałem w godzinach pracy: Lista oddziałów - Czy mogę palić w wynajmowanym aucie?
Jest zakaz palenia w samochodach. Za jego nieprzestrzeganie grozi kara umowna zgodnie z ogólnymi warunkami najmu. - Czy mogę przewozić zwierzęta w wynajmowanym aucie?
Jest zakaz przewozu zwierząt w samochodach. Za jego nieprzestrzeganie grozi kara umowna. - Czy za anulowanie rezerwacji doliczana jest kara?
Rezerwacja jest zupełnie darmowa a w dowolnej chwili, bez żadnych konsekwencji można z niej zrezygnować, będziemy bardzo wdzięczni o wcześniejszą informacje telefoniczną. - Czy przy wynajmie długoterminowym mogę okleić samochód własnym logo?
W przypadku najmu długoterminowego, istnieje taka możliwość po uzgodnieniu z oddziałem wydającym pojazd. - Gdzie odbiorę zarezerwowany samochód?
Auto można odebrać w wybranej przez Państwa filii na terenie całej Polski. - Czy istnieje możliwość podstawienia samochodu we wskazane miejsce?
Tak, podstawiamy samochód pod adres wskazany przez klienta. Jest to usługa płatna dodatkowo według cennika. - Czy auto może odebrać osoba trzecia?
Tak, w takim wypadku wymagane jest upoważnienie dostępne tutaj (klik) - Chciałbym przedłużyć wynajem. W jaki sposób mogę to zrobić?
Należy skontaktować się z oddziałem lub infolinią telefonicznie i uzgodnić jak długie ma być przedłużenie. - Czy za wynajem pobieracie dodatkowe opłaty?
Dodatkowe opłaty pobierane są wyłącznie za świadczenie dodatkowych usług w tym np. podstawienie samochodu na adres wskazany przez klienta lub też wydanie czy zwrot poza godzinami pracy wypożyczalni. Wszystkie dodatkowe opłaty są zawarte w cenniku oraz pod nim w tabelach: Link do cennika - Czy samochody oferowane na wynajem mają limit kilometrów?
Istnieje możliwość wynajmu samochodów zarówno z limitem dobowym wynoszącym 200 km, jak i w opcji bez limitu kilometrów.
W przypadku najmu na 5 godzin limit wynosi 100 km. - Czy samochód może prowadzić tylko osoba, która wynajęła auto?
Samochód może prowadzić osoba, która dokonała wynajmu, jak i osoba pisemnie przez wynajmującego upoważniona bez żadnych dodatkowych opłat. - Czy Waszym samochodem mogę wyjechać za granicę?
Tak, istnieje taka możliwość. W tym wypadku należy przy podpisywaniu umowy zgłosić taki fakt i dokonać jednorazowej opłaty zgodnie z cennikiem. Wyjazd zagraniczny jest zabroniony do następujących krajów: Białoruś, Bośnia i Hercegowina, Kosowo, Macedonia, Mołdawia, Rosja i Ukraina. - Nie posiadam polskiego prawa jazdy. Czy mogę wynająć samochód w waszej wypożyczalni?
Tak, nie ma z tym problemu. - Co muszę zrobić w przypadku kolizji/wypadku?
Należy wezwać policję w celu spisania odpowiedniego protokołu szkody i skontaktować się z S.O.S. Kangoor pod nr telefonu dostępnym na umowie najmu. - Co muszę zrobić w przypadku awarii samochodu?
Zadzwonić pod całodobowy numer alarmowy klik, znajduje się on też na umowie najmu pojazdu.
- Czy muszę zwrócić samochód z pełnym bakiem?
Każdy wynajmowany pojazd wydajemy z różną ilością paliwa w baku, pojazd oddajemy ze stanem takim samym jaki przy wydaniu pojazdu.. - Czy wystawiacie faktury za wynajem?
Jesteśmy w pełni legalnie działającą firmą, dlatego na każdą świadczoną przez nas usługę wystawiamy faktury VAT. - Czy w przypadku kolizji lub wypadku nie z mojej winy ponoszę jakąś odpowiedzialność?
Nie, jeżeli została sporządzona notatka policyjna. W każdym przypadku wstrzymujemy kaucję do momentu wyjaśnienia sprawy. - Ile zapłacę za wynajem samochodu w wypożyczalni Kangoor?
Cena za wynajem uzależniona jest od rodzaju wynajmowanego samochodu jak i okresu na jaki się go wynajmuje. Szczegółowy cennik dostępny jest pod tym adresem: Cennik - Jaki jest minimalny okres na jaki mogę wynająć samochód?
Minimalny okres na jaki można wynająć samochód wynosi 5 godzin. - Jakie ubezpieczenie posiadają Wasze samochody?
OC, AC, ASSISTANCE EUROPA, NNW - Czy auto mogę oddać w innej filii niż wypożyczałem?
Istnieje możliwość zwrotu samochodu w innej filii niż nastąpiło jego wypożyczenie. Usługa płatna dodatkowo zgodnie z cennikiem. - Czy mogę odebrać/oddać samochód poza godzinami pracy?
Istnieje możliwość zwrotu samochodu poza godzinami pracy danej filii. Jest to usługa dodatkowo płatna zgodnie z cennikiem. - Co w wypadku spóźnienia się ze zwrotem samochodu?
Do 5 godzin opłata za spóźnienie w przypadku samochodów osobowych oraz małych long - 18,45zł, w przypadku aut z klasy średniej oraz dużej, opłata wynosi 24,6zł a w przypadku kontenera, kontenera z windą, plandeki i lawety wynosi 36,9zł. Po 5 godzinach spóźnienia naliczana jest kolejna doba. - Czy mogę wynająć samochód "od ręki"?
Każda z naszych filii posiada na wynajem od kilkunastu do kilkudziesięciu aut. Zawsze posiadamy wolne samochody na wynajem. Nie jesteśmy jednak w stanie zagwarantować ciągłej dostępności konkretnego modelu lub typu auta. Dlatego mimo wszystko, zalecamy wcześniejszą rezerwację. - Czy przestrzegacie nowych, restrykcyjnych przepisów dotyczących ochrony danych osobowych (RODO) ?
Oczywiście, jako profesjonalna firma przygotowaliśmy dla Państwa specjalny artykuł pod tym linkiem: RODO Kangoor