Infolinia czynna codziennie od 7 do 20: +48 500 800 935


FAQ

Zapraszamy do zapoznania się z pytaniami zadawanymi przez klientów naszej wypożyczalni.

  1. Czy wynajmę u Was samochód dostawczy bez kaucji?
    Oferujemy wynajem aut dostawczych z możliwie niską kaucją. Kaucja w naszej wypożyczalni wynosi 1000 zł. Kaucja to zabezpieczenie na wypadek uszkodzenia samochodu przez klienta. W wypadku zwrotu samochodu bez żadnych uwag, kaucja jest zwracana w całości.
  2. W jaki sposób mogę wpłacić kaucję?
    Kaucję można wpłacić wyłącznie kartą lub przelewem na konto wypożyczalni. Nie wymagamy posiadania karty kredytowej przez klienta, o ile najem opłacony jest przelewem z konta najemcy lub pełnomocnika. Nie akceptujemy płatności gotówkowych. Przy wynajmach powyżej 7 dni kaucję można wpłacić wyłącznie przelewem.
  3. W jakiej formie i jak szybko oddajecie kaucję?
    Kaucja wysłana przelewem, zostaje zwrócona na konto bankowe do 3 dni roboczych a kaucja pobrana za pomocą preautoryzacji (blokada na karcie debetowej/kredytowej) z reguły do 1 tygodnia czasu wraca na konto, lecz bardzo często jest to krótszy okres.
  4. Czy każdy może korzystać z Waszych usług?
    ​Wynająć u nas samochód może każda osoba, która ukończyła 23 rok życia i posiada prawo jazdy przez okres dłuższy niż 1 rok. W przypadku osoby od 21 do 23 roku życia, istnieje możliwość wynajęcia samochodu ale cena najmu wzrasta o 50%.
  5. Jakie dokumenty powinienem mieć przy wynajmie samochodu?
    Do wynajmu samochodu wymagane jest przedstawienie dwóch dokumentów potwierdzających tożsamość najemcy (np. dowód osobisty, paszport, prawo jazdy, karta pobytu)
  6. Czy muszę rezerwować samochód?
    Rezerwacja samochodu jest mile widziana, nie jest jednak wymagana. Przy braku rezerwacji nie mają Państwo gwarancji na dostępność konkretnego typu samochodu w oddziale.
  7. W jaki sposób mogę zarezerwować samochód?
    Samochód można zarezerwować dzwoniąc na naszą infolinią codziennie od g. 7.00 do 22.00 pod numerem telefonu:+48 500 800 935, drogą mailową pod adres: wypozyczalnia@kangoor.pl , przez naszą stronę internetową rezerwacji online: http://kangoor.pl/rezerwacja/ lub poprzez  bezpośredni kontakt z oddziałem: Lista oddziałów
  8. Jakie formy płatności za wypożyczenie samochodu akceptujecie?
    Za wynajem można zapłacić kartą lub dokonać przelewu na konto wypożyczalni, lecz do tego potrzebne jest wystawienie faktury proformy o którą wystarczy poprosić pracownika na naszej infolinii pod nr telefonu: 500 800 935 lub skontaktować się z oddziałem w godzinach pracy: Lista oddziałów
  9. Czy mogę palić w wynajmowanym aucie?
    Jest zakaz palenia w samochodach. Za jego nieprzestrzeganie grozi kara umowna zgodnie z ogólnymi warunkami najmu.
  10. Czy mogę przewozić zwierzęta w wynajmowanym aucie?
    Jest zakaz przewozu zwierząt w samochodach. Za jego nieprzestrzeganie grozi kara umowna.
  11. Czy za anulowanie rezerwacji doliczana jest kara?
    Rezerwacja jest zupełnie darmowa a w dowolnej chwili, bez żadnych konsekwencji można z niej zrezygnować, będziemy bardzo wdzięczni o wcześniejszą informacje telefoniczną.
  12. Czy przy wynajmie długoterminowym mogę okleić samochód własnym logo?
    W przypadku najmu długoterminowego, istnieje taka możliwość po uzgodnieniu z oddziałem wydającym pojazd.
  13. Gdzie odbiorę zarezerwowany samochód?
    Auto można odebrać w wybranej przez Państwa filii na terenie całej Polski.
  14. Czy istnieje możliwość podstawienia samochodu we wskazane miejsce?
    Tak, podstawiamy samochód pod adres wskazany przez klienta. Jest to usługa płatna dodatkowo według cennika.
  15. Czy auto może odebrać osoba trzecia?
    Tak, w takim wypadku wymagane jest upoważnienie dostępne tutaj (klik)
  16. Chciałbym przedłużyć wynajem. W jaki sposób mogę to zrobić?
    Należy skontaktować się z oddziałem lub infolinią telefonicznie i uzgodnić jak długie ma być przedłużenie.
  17. Czy za wynajem pobieracie dodatkowe opłaty?
    Dodatkowe opłaty pobierane są wyłącznie za świadczenie dodatkowych usług w tym np. podstawienie samochodu na adres wskazany przez klienta lub też wydanie czy zwrot poza godzinami pracy wypożyczalni. Wszystkie dodatkowe opłaty są zawarte w cenniku oraz pod nim w tabelach: Link do cennika
  18. Czy samochody oferowane na wynajem mają limit kilometrów?
    Istnieje możliwość wynajmu samochodów zarówno z limitem dobowym wynoszącym 200 km, jak i w opcji bez limitu kilometrów.
    W przypadku najmu na 5 godzin limit wynosi 100 km.
  19. Czy samochód może prowadzić tylko osoba, która wynajęła auto?
    Samochód może prowadzić osoba, która dokonała wynajmu, jak i osoba pisemnie przez wynajmującego upoważniona bez żadnych dodatkowych opłat.
  20. Czy Waszym samochodem mogę wyjechać za granicę?
    Tak, istnieje taka możliwość. W tym wypadku należy przy podpisywaniu umowy zgłosić taki fakt i dokonać jednorazowej opłaty zgodnie z cennikiem. Wyjazd zagraniczny jest zabroniony do następujących krajów: Białoruś, Bośnia i Hercegowina, Kosowo, Macedonia, Mołdawia, Rosja i Ukraina.
  21. Nie posiadam polskiego prawa jazdy. Czy mogę wynająć samochód w waszej wypożyczalni?
    Tak, nie ma z tym problemu.
  22. Co muszę zrobić w przypadku kolizji/wypadku?
    Należy wezwać policję w celu spisania odpowiedniego protokołu szkody i skontaktować się z S.O.S. Kangoor pod nr telefonu dostępnym na umowie najmu.
  23. Co muszę zrobić w przypadku awarii samochodu?
    Zadzwonić pod całodobowy numer alarmowy klik, znajduje się on też na umowie najmu pojazdu.
  24. Czy muszę zwrócić samochód z pełnym bakiem?
    Każdy wynajmowany pojazd wydajemy z różną ilością paliwa w baku, pojazd oddajemy ze stanem takim samym jaki przy wydaniu pojazdu..
  25. Czy wystawiacie faktury za wynajem?
    Jesteśmy w pełni legalnie działającą firmą, dlatego na każdą świadczoną przez nas usługę wystawiamy faktury VAT.
  26. Czy w przypadku kolizji lub wypadku nie z mojej winy ponoszę jakąś odpowiedzialność?
    Nie, jeżeli została sporządzona notatka policyjna. W każdym przypadku wstrzymujemy kaucję do momentu wyjaśnienia sprawy.
  27. Ile zapłacę za wynajem samochodu w wypożyczalni Kangoor?
    Cena za wynajem uzależniona jest od rodzaju wynajmowanego samochodu jak i okresu na jaki się go wynajmuje. Szczegółowy cennik dostępny jest pod tym adresem: Cennik
  28. Jaki jest minimalny okres na jaki mogę wynająć samochód?
    Minimalny okres na jaki można wynająć samochód wynosi 5 godzin.
  29. Jakie ubezpieczenie posiadają Wasze samochody?
    OC, AC, ASSISTANCE EUROPA, NNW
  30. Czy auto mogę oddać w innej filii niż wypożyczałem?
    Istnieje możliwość zwrotu samochodu w innej filii niż nastąpiło jego wypożyczenie. Usługa płatna dodatkowo zgodnie z cennikiem.
  31. Czy mogę odebrać/oddać samochód poza godzinami pracy?
    Istnieje możliwość zwrotu samochodu poza godzinami pracy danej filii. Jest to usługa dodatkowo płatna zgodnie z cennikiem.
  32. Co w wypadku spóźnienia się ze zwrotem samochodu?
    Do 5 godzin opłata za spóźnienie w przypadku samochodów osobowych oraz małych long - 18,45zł, w przypadku aut z klasy średniej oraz dużej, opłata wynosi 24,6zł a w przypadku kontenera, kontenera z windą, plandeki i lawety wynosi 36,9zł. Po 5 godzinach spóźnienia naliczana jest kolejna doba.
  33. Czy mogę wynająć samochód "od ręki"?
    Każda z naszych filii posiada na wynajem od kilkunastu do kilkudziesięciu aut. Zawsze posiadamy wolne samochody na wynajem. Nie jesteśmy jednak w stanie zagwarantować ciągłej dostępności konkretnego modelu lub typu auta. Dlatego mimo wszystko, zalecamy wcześniejszą rezerwację.
  34. Czy przestrzegacie nowych, restrykcyjnych przepisów dotyczących ochrony danych osobowych (RODO) ?
    Oczywiście, jako profesjonalna firma przygotowaliśmy dla Państwa specjalny artykuł pod tym linkiem: RODO Kangoor